2023-11-02 18:01:14

Poziv za dostavu ponuda u postupku jednostavne nabave

OSNOVNA ŠKOLA BRESTJE
Potočnica 8, 10360 Sesvete

KLASA: 421-01/23-01/04
URBROJ: 251-358-23-01
Sesvete, 31.10.2023.

 

ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA

Predmet: poziv na dostavu ponuda u postupku jednostavne nabave – ŠKOLSKI NAMJEŠTAJ za Osnovnu školu Brestje, Sesvete

Evidencijski broj nabave: 2023/1, CVP 39160000-1

Pozivamo Vas da dostavite ponudu za nabavku školskog namještaja za Osnovnu školu Brestje, potočnica 8, 10360 Sesvete.

 

I. OPĆI PODACI

1. Naručitelj:

Osnovna škola Brestje

OIB: 86895308451

E-mail škole: os-brestje@os-brestje-zg.skole.hr

Tel: 01/2012-075

Odgovorna osoba naručitelj: Zrinka Gredelj Tolić, ravnateljica

2. Evidencijski broj nabave: 2023/1

3. Vrsta postupka nabave: jednostavna nabava

4. Procijenjena vrijednost nabave: od 2.650,01 do 9.290,00 eura bez PDV-a

5. Način realizacije nabave: Naručitelj će s pojedinim ponuditeljem sklopiti ugovor o nabavi školskog namještaja

Ne postoje subjekti s kojima je Naručitelj u sukobu interesa i s kojima ne smije sklapati ugovor o nabavi sukladno čl.75. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16).

 

II. PREDMET NABAVE

  1. ŠKOLSKI ORMAR drveni visoki i niski
  2. UREDSKI ORMAR drveni
  3. UREDSKI ORMAR - police
  4. POLICE ZA KNJIŽNU GRAĐU – dvostruke
  5. POLICE – metalne
  6. GARDEROBNI ORMAR

 

III. PRAVILA DOSTAVLJANJA DOKUMENTACIJE

Zahtijevanu dokumentaciju i dokaze ponuditelj može dostaviti u neovjerenoj preslici.

Dokumentacija se dostavlja poštom ili osobno na adresu:

Osnovna škola Brestje, Potočnica 8, 1360 Sesvete

Ponude se dostavljaju u zatvorenoj omotnici.

Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponude pisanom izjavom odustati od svoje dostavljene ponude.

Pisana izjava se dostavlja na isti način kao ponuda s obveznom naznakom da se radi o odustajanju od ponude.

Rok za dostavu ponuda je 5 dan od dana objave na mrežnoj stranici škole.

Poziv je objavljen na mrežnoj stranici škole dana 2.studenog 2023.

Rok za dostavu ponuda je 7.studeni 2023.

 

IV. OBAVEZNI SADRŽAJ PONUDE

Ponudi je potrebno priložiti:

  • ispunjen troškovnik
  • ispunjen ponudbeni list koji je sastavni dio ovoga poziva
  • ispunjenu izjavu o istinitosti podataka
  • ispunjenu izjavu o nekažnjavanju
  • potvrda porezne uprave o stanju duga
  • potvrda o upisu u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta

 

V. UVIJETI NABAVE

Postupak nabave završava sklapanjem ugovora o kupoprodaji i isporuci.

Mjesto i rok isporuke: Oš Brestje, Potočnica 8, 10360 Sesvete.

Isporuka robe vrši se nakon zaprimanja narudžbenice naručitelja. U narudžbenici se navode stavke nabave i dan isporuke robe.

Otvaranje ponuda ne provodi se javno. Otvaranje ponuda provodi se temeljem odluke o postupku nabave roba, radova i usluga jednostavne nabave.

Zapisnik o odabiru najpovoljnije ponude bit će objavljen na mrežnoj stranici škole. Najpovoljnija ponuda ne mora biti najjeftinija ponuda. S najpovoljnijim ponuditeljem škola će sklopiti ugovor.

Obrazac - ponudbeni list

Ravnateljica
Zrinka Gredelj Tolić, prof.

                                                                                                            


Osnovna škola Brestje Sesvete