U okviru produženog boravka organizira se redovna prehrana djece, aktivan i pasivan odmor – rekreacija poslije nastave, kao i slobodno vrijeme za individualnu razonodu učenika.
Učenici se osamostaljuju za pisanje domaćih zadaća, uče se toleranciji i komunikaciji, a učitelj-voditelj pruža stručnu pomoć u učenju raznim oblicima rada.
Učenici u produženom boravku zadovoljavaju i svoje specifične potrebe. Tu se prije svega misli na igru i zajedničko druženje, u cilju što bolje socijalizacije učenika, ali i prevencije neprihvatljivih oblika ponašanja.
Uz stručno vodstvo učenici razvijaju svoje kreativne sposobnosti kroz likovno, glazbeno i sportsko područje.

Organizacija rada u produženom boravku:

11:30 – 12:15       organizirano vrijeme

12:20-13:05         ručak i odmor učenika

13:10– 13:55       domaća zadaća i učenje

14:00- 14:35        domaća zadaća i učenje

14: 50 – 15:35     užina i slobodno i organizirano vrijeme        

15:45- 16:30        slobodno i organizirano vrijeme

16:30- 17:00        slobodno vrijeme

Slobodno i organizirano vrijeme dijeli se na ova područja:

a) JEZIČNO-KOMUNIKACIJSKO : slušanje i govorenje,uočavanje zvukova u prostoru (zvuk, ton, glas),glasovna analiza i sinteza,analitičke vježbe-rastavljanje riječi na slogove i glasove,vježbanje uporabe malih i velikih tiskanih i pisanih slova,čitanje, pisanje, recitiranje,artikulirano i razumljivo govorenje,vježbanje pravilnog naglašavanja riječi i rečenica,pokazivanje emocija izrazom lica,povezivanje neverbalne komunikacije sa sadržajem teksta za vrijeme čitanja i tumačenje govora tijela.

b) MATEMATIČKO-LOGIČKO, ZNANSTVENO-TEHNOLOŠKO: aktivnosti rješavanja problema u svrhu spoznavanja i razumijevanja zakonitosti,aktivnosti kreativnog, jasnog i logičnog rješavanja problema,otkrivanje redanje klasificiranje generaliziranjeskiciranje računanje i mjerenje,uporaba riječi, brojeva, simbola, korištenje prikladnog matematičkog zapisa, matematičke terminologije, podupiranje rješenja verbalnom i simboličnom djelatnošću,primjena usvojenih matematičkih postupaka na drugim matematičkim problemima,uvježbavanje i razvoj radno-praktično-tehničkih vještina.

c) SOCIJALIZACIJA,ODNOS PREMA SEBI, ZDRAVLJU, OKOLINI I RADNIM OBVEZAMA: implicitno i eksplicitno razvijanje prikladnih moralnih vrijednosti, osjećaja za vlastitu i kolektivnu odgovornost, pozitivnih osobina ličnosti te osobnog kodeksa moralnog ponašanja,vježbanje vještina za samoučenje,odgovorno, temeljito i redovito pisanje domaćih uradaka,usvajanje tehnika samostalnog i suradničkog učenja,učenje i vježbanje pravila ponašanja u razredu, školi i na školskom igralištu,slušanje i slijeđenje upute,skrb o sebi drugima,uočavanje osnovnih postavki zdravog načina života,razvijanje i unaprjeđivanje zdravstveno-higijenskih navika ,učenje i prihvaćanje zdravih prehrambenih navika (zdravi jelovnik),vježbanje socijalnih odnosa između odraslih i djece i djece i djece.

d) KULTURNO-UMJETNIČKO: taktilne, olfaktivne, gustativne aktivnosti,razvijanje osjećaja za ritam i slušanje,pjevanje, sviranje,pokret, ples,slikanje, risanje, oblikovanje,dizajn.

e) IGRE, ŠPORT, REKREACIJA: izvođenje pokreta i suvislih kretnji,razvijanje osjeta gibanja i položaja pojedinih dijelova tijela,igre oponašanja,dječje igre narodne tradicije,improviziranje igara u samostalnoj režiji,popravljanje koordinacije pokreta,grupno improviziranje igara popraćeno ritmom, pokretom i mimikom,elementarne igre,momčadske igre.

Roditelji po učenike dolaze najranije u 15:35! Ako dijete iz nekog razloga mora  otići prije navedenog vremena, molimo roditelje da da o tome obavijeste učiteljicu dan ranije. Po djecu isključivo dolaziti za vrijeme odmora.

Učiteljica izvodi djecu do ulaznih vrata novog dijela školske zgrade gdje ih roditelji preuzimaju.

Copyright Osnovna škola Brestje Sesvete Skip to content