U okviru produženog boravka organizira se redovna prehrana djece, aktivan i pasivan odmor – rekreacija poslije nastave, kao i slobodno vrijeme za individualnu razonodu učenika.
Učenici se osamostaljuju za pisanje domaćih zadaća, uče se toleranciji i komunikaciji, a učitelj-voditelj pruža stručnu pomoć u učenju raznim oblicima rada.
Učenici u produženom boravku zadovoljavaju i svoje specifične potrebe. Tu se prije svega misli na igru i zajedničko druženje, u cilju što bolje socijalizacije učenika, ali i prevencije neprihvatljivih oblika ponašanja.
Uz stručno vodstvo učenici razvijaju svoje kreativne sposobnosti kroz likovno, glazbeno i sportsko područje.
Organizacija rada u produženom boravku:
11:30 – 12:15 organizirano vrijeme
12:20-13:05 ručak i odmor učenika
13:10– 13:55 domaća zadaća i učenje
14:00- 14:35 domaća zadaća i učenje
14: 50 – 15:35 užina i slobodno i organizirano vrijeme
15:45- 16:30 slobodno i organizirano vrijeme
16:30- 17:00 slobodno vrijeme
Slobodno i organizirano vrijeme dijeli se na ova područja:
a) JEZIČNO-KOMUNIKACIJSKO : slušanje i govorenje,uočavanje zvukova u prostoru (zvuk, ton, glas),glasovna analiza i sinteza,analitičke vježbe-rastavljanje riječi na slogove i glasove,vježbanje uporabe malih i velikih tiskanih i pisanih slova,čitanje, pisanje, recitiranje,artikulirano i razumljivo govorenje,vježbanje pravilnog naglašavanja riječi i rečenica,pokazivanje emocija izrazom lica,povezivanje neverbalne komunikacije sa sadržajem teksta za vrijeme čitanja i tumačenje govora tijela.
b) MATEMATIČKO-LOGIČKO, ZNANSTVENO-TEHNOLOŠKO: aktivnosti rješavanja problema u svrhu spoznavanja i razumijevanja zakonitosti,aktivnosti kreativnog, jasnog i logičnog rješavanja problema,otkrivanje redanje klasificiranje generaliziranjeskiciranje računanje i mjerenje,uporaba riječi, brojeva, simbola, korištenje prikladnog matematičkog zapisa, matematičke terminologije, podupiranje rješenja verbalnom i simboličnom djelatnošću,primjena usvojenih matematičkih postupaka na drugim matematičkim problemima,uvježbavanje i razvoj radno-praktično-tehničkih vještina.
c) SOCIJALIZACIJA,ODNOS PREMA SEBI, ZDRAVLJU, OKOLINI I RADNIM OBVEZAMA: implicitno i eksplicitno razvijanje prikladnih moralnih vrijednosti, osjećaja za vlastitu i kolektivnu odgovornost, pozitivnih osobina ličnosti te osobnog kodeksa moralnog ponašanja,vježbanje vještina za samoučenje,odgovorno, temeljito i redovito pisanje domaćih uradaka,usvajanje tehnika samostalnog i suradničkog učenja,učenje i vježbanje pravila ponašanja u razredu, školi i na školskom igralištu,slušanje i slijeđenje upute,skrb o sebi drugima,uočavanje osnovnih postavki zdravog načina života,razvijanje i unaprjeđivanje zdravstveno-higijenskih navika ,učenje i prihvaćanje zdravih prehrambenih navika (zdravi jelovnik),vježbanje socijalnih odnosa između odraslih i djece i djece i djece.
d) KULTURNO-UMJETNIČKO: taktilne, olfaktivne, gustativne aktivnosti,razvijanje osjećaja za ritam i slušanje,pjevanje, sviranje,pokret, ples,slikanje, risanje, oblikovanje,dizajn.
e) IGRE, ŠPORT, REKREACIJA: izvođenje pokreta i suvislih kretnji,razvijanje osjeta gibanja i položaja pojedinih dijelova tijela,igre oponašanja,dječje igre narodne tradicije,improviziranje igara u samostalnoj režiji,popravljanje koordinacije pokreta,grupno improviziranje igara popraćeno ritmom, pokretom i mimikom,elementarne igre,momčadske igre.
Roditelji po učenike dolaze najranije u 15:35! Ako dijete iz nekog razloga mora otići prije navedenog vremena, molimo roditelje da da o tome obavijeste učiteljicu dan ranije. Po djecu isključivo dolaziti za vrijeme odmora.
Učiteljica izvodi djecu do ulaznih vrata novog dijela školske zgrade gdje ih roditelji preuzimaju.